LEOPARD | FUCK OFF TEE.

Pic 1: jag i söndags | pic 2: min drömfångare. Så fagra är dom, måste skaffa fler.

Har varit lite kass uppdatering här eftersom att jag har varit sjuk hela helgen, eller det började i torsdags och sen blev det bara värre. Hade ca 39 graders feber i lördags natt osv... mindre kul. Trodde jag hade fått halsfluss igår men efter lite mer sömn försvann en stor del av smärtan. Jävla tur för halsfluss är något av det värsta jag vet. Har dock typ tre blåsor i munnen nu som gör ganska så ont om man säger så. Två små äckelblåsor under tungan som jag är så arg på. Verkar som att det tar några dagar för dom jävlarna att försvinna också! tur det går att äta, i alla fall om man är försiktig haha. Piggelin är min bästis just nu för det typ bedövar lite känns det som, och det är gottis. Har varit hos mamma en stund ikväll, åt skink- och broccolipaj. Petade dock bort all skinka, så det blev mest broccolipaj. God var den i alla fall! :D KIKKI D på tv ikväll, HAH. Missa ej detta!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback