20-ÅRSFEST | OUTFIT.

Så här såg jag ut i lördags på Filips 20-årsfest. Riktigt jävla bra blev den! jag hade askul och det verkade som att de flesta också hade kul. Fina presenter fick han också, av mig fick han ett par shorts, en parfym, röda rosor, ett födelsedagskort som jag gjorde själv i ett program på datorn och en nalle det står grattis på, haha. Parfymen var bara en liten chansning faktiskt. Hade aldrig luktat på den men så har vi ju Google som är så bra typ till allt, och den parfymen skulle tydligen lukta svingott! och det gjorde den också så där hade jag lite tur. Hade ju inte varit så najz om den lukta bajz liksom hehe. Vi hörs!
emma:

Asgod parfym!
Men tack för att du är så bra! Hade sjukt kul! :D

Svar: Jaa, jävla tur det. ;) Tack ska du ha själv, du är bra du! och vad bra att du hade kul! :D
Josefin Jacobsson

2013-05-14 @ 15:05:02

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback