YESTERDAYS.

Så här såg jag ut igår. Bloggade inte igår, sov lite för länge och segade med allt sen åkte jag till Filip och var där tills på kvällen, när jag kom hem blev det tv-tittande och sen sängen. Kan inte garantera att jag bloggar varje dag heller och jag är ju ingen storbloggare med 100k fans direkt såatteh... make no sense. Idag har jag varit i Laholm på sommarjobbsmässa, lämnade mitt CV till några så nu är det bara att hålla tummarna. Beställde hem några glasögonbågar innan också, hoppas jag fastar för några för priset var ju fantastiskt billigt!

Har dessutom fikat tidigare idag, och ätit på Annabelle i Laholm med mamma. Riktigt nice på en tisdag! tror jag ska satsa på att börja läsa i min körkortsbok imorgon. Har redan läst i den såklart, men ska läsa ut den nu och läsa lite varje dag. Hoppas det är lika nice väder imorgon som det har varit idag. Skulle dock inte bli förvånad om det ligger snö på marken en dag men idag har det i alla fall varit vår! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback