TUESDAY | 12.

Godkväll! så vad har fru Josefin gjort idag... jo, jag har bland annat installerat vår nya skrivare. Vår andra visade sig tydligen vara helt sönder så vi fick ut pengar till en ny. Det var ju i alla fall bra! eftersom att den förra var en ny skrivare, men den sög ändå. I morse drömde jag en en väldigt hemsk dröm måste jag säga... blev misshandlad av någon man, i slutet av drömmen kom han även med en yxa och cutta upp mig lite. Va i helvete drömmer jag om sånt där för? så jävla otrevligt... aja, jag är glad att det bara var en dröm i alla fall! haha! ska laga torsk till middag idag. Det ska nog bli fint! kanske kommer en liten bild till och med, cuz I like food. Nähä! nu börjar ju klockan bli mycket så jag måste nog sätta igång med maten. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback