THE LAST GLOSSYBOX.

Idag kom min sista Glossybox, fick ju tre månaders prenumeration av mamma. Denna boxen var nog den bästa faktiskt! annars idag så har Filip varit här en stund. Kände mig lite jävla fet dock... då den lille jevlen ville ha Mc donald's-mat och det åt jag igår. Hade tänkt göra torsk till middag men då hade han ju ätit det igår så nu har jag ätit mc två dagar i rad. Får bli två promenader imorgon eller en extra lång känner jag. ._. Inte ok två dagar i rad men men... tog i alla fall en annan hamburgare idag haha! fetma to da max. Väntar på att en film ska bli klar nu så jag kan se på den... men vårt internet är väl inte det snabbaste. Funkar bra till att surfa med, det är inga problem men att ladda hem tar ju sin lilla tid.

Har för tillfället lite panik då jag känner att jag börjar få lite lite ont i halsen och som sagt penicillin är inte alltid att lita på då halsflussen kan komma tillbaka. Den hände mig en gång, så jävla kul... orkar verkligen inte om jag får det igen. Är halsen värre imorgon så ser det fan inte ljust ut. Hate them halsmandlar, skulle helst inte vilja ha några alls! räcker att man har haft halsfluss 3-4 gånger som jag har haft för att vilja operera bort dom. Aja, nog om det! får hoppas att det verkligen inte kommer tillbaka i alla fall! puzz.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback