NEW BEANIE +

Idag kom min nya mössa på posten, Filip den korven glömde ju kvar min fina mössa i Lindvallen när han var där. Som jag så snällt låna ut... men men, denna är dock grå. Fin är den i alla fall, lär ju kunna använda den ett tag till i detta landet. Var nyss en liten sväng på maxi med mamma, behövde köpa lite bra saker till ansiktet osv. Plockade även ihop lite naturgodis, so nice!! jättelängesen jag köpte det.

Innan idag var jag och pappa med Pysen hos veterinären. Så rädd och orolig var han, stackarn! men allt var bra med honom och han var jätteduktig! Ville åka och kolla honom eftersom att han har börjat dricka mycket vatten, så att det inte var något fel på njurarna, han är ju trots allt en gammal gubbe. Han fick dock lite mediciner, både mot urinvägsinfektion (då han kanske kan ha det) och mot hans leder. Gamlingen orkar ju inte hoppa upp till saker längre, eller han vill helst få hjälp. Haha! så söt. :') Så nu vet ni allt om min katt också! bra va...
 
Hoppas ni har en fin fredag, vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback