WEDNESDAY | EVENING.


Godkväll! asså, gah mitt hår... så trött på det! vill ha det långt men skulle ju inte tacka nej till något tjockare hår. Dock måste jag klippa mig nu, topparna är helt sönder typ. Haha... måste börja toppa håret oftare, inte bra att vänta så länge mellan gångerna. Hatar bara när det blir så kort!! ser dock ut som att jag måste klippa av halva håret. På tok för slitet! hatar att det är snö ute, så arg på den! vill ha vår nu och inte vinter, tror nog nästan alla håller med om det. Vinterjackan kan dock fortfarande slänga sig i väggen, haha... jag och skinnjackan är det som gäller nu! bortsett från långa promenader, då går det inte lika fint!
 
vi hörs.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback