RUTER.

Rutig idag.
 
Hej! jobb idag med, antar att det blir jobb varje dag hela juli ut och säkert en bra bit in på augusti. Gött med bara max 3 timmars jobb dock! men inte så gött att aldrig få sova länge... blev så jävla arg idag. Var jättesoligt och varmt när jag jobbade och sen när jag kommer hem, då går solen i moln precis när jag hade lagt mig i bikini på verandan. Lagom irriterande! och sen när jag åkte till mamma så skulle solen komma fram... haha typiskt, men jaja, imorgon hoppas jag på att få steka i några timmar! våga ta min sol ifrån mig stupid clouds. :< Men nu ska jag snart ta lite jordgubbar med glass och sen starta säsong 7 av Rederiet!!! blev så jävla lycklig när jag såg att dom hade släppt ut det på öppet arkiv, haha..... vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback