LÅNGA NÄTTER.

Ser glad ut som vanligt... haha. Tycker nog att jag borde färga mitt hår... solen vill ju förfan aldrig bleka utväxten... ser dock värre ut på bilder verkar det som, hmm.

God (sen) kväll på er! igår var jag och Jenny på Väla en sväng... ja ehm, vad ska man göra. Man bestämmer sig för att hitta på något, fult väder och det enda man alltid bara kan komma på det är att shoppa. Råkade köpa mer än jag hade tänkt mig också... he he. Inte bra när man vet att där finns hyfsat bra med pengar på kontot. Tänkte jag kanske kunde visa mina inköp imorgon eller något om jag har tid. Ska packa och sånt tråkigt mög, tänkte sova lite också. Ska ju börja jobba varje dag nästa måndag så det gäller att ta vara på sena nätter och långa sovmorgnar de här dagarna.

Var på Madison's igår också, det var faktiskt rätt kul! Anton Ewald var ju där och allt, haha... ok han är snygg, det måste jag faktiskt erkänna. Behöver dock inte stå och skrika när han står på scenen... hängde mest där ute på innergården hela kvällen. Vill inte dansa bland massa lökiga tafsande personer. No. Nähä, nu känner jag att det börjar bli mycket text här! får bli sängen + Rederiet, love it. Säng + serier/program = ♥

Godnatt!
absolut inte emma:

Jag är ditt största fan, josse!

Svar: Yeeeeey! Jag har ett fan! : D
Josefin Jacobsson

2013-07-03 @ 15:10:19

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback