DRESS | OUTFIT.

Så här såg jag ut i fredags när jag och en kompiz var i Båstad på Pepe's!

Hejsan! inte så fantastisk på att uppdatera just nu, det där jobbet gör mig trött osv. Varit fint väder nu dessutom! Har solat och massa ju, och igår var vi på stranden med lilla valpen. I fredags var jag ute i Båstad och åt på Pepe's bodega med en kompis och sen var vi kvar där resten av kvällen. Äckligt mycket folk var där, äckligt mycket folk av äckligt folk dessutom! hahaha. Har lite svårt för stekare/snobbar/bratz, leker häftiga bara för att dom är i Båstad. Jaja, vi hade rätt kul ändå! men jag trivs bättre utan skjorta kavaj och röda byxor-folk, haha. Not my type at all. Någon spydde utanför toaletterna också... stekare kan inte dricka, nae. Nähä, nu ska jag gå och klappa fjunet och äta något, vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback