THIS MORNING/BLACK AND WHITE.

Godkväll! idag har jag myst runt i min nya tröja som är på bilden, men sen har jag varit ute och gått också! det var lite kallare idag att ha tajts hehe.. benen frös lite men det gick ändå. Sen började det ju snöa också men sen när jag väl var hemma kändes det så jävla gött! vilket det gör av all sorts träning. Är dock ingen rutinerad tränare haha, men raska promenader funkar alltid. Filip har ju fått låna min mössa nu... den jäveln. Kunde inte motstå hans gulliga "ledsna" min när jag skulle gå av bilen så jag kastade den på honom också blev han glad igen. Jobbigt idag bara, när jag hade luva och den skulle blåsa av varje gång det blåste. Den stannade dock kvar för det mesta. Nu ska jag sätta mig framför tvn och se på lite program hade jag tänkt! puss.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback