JANUARY/24.

Bild från i somras/gammal outfit.
 
Åh, vad jag suger på att blogga. Förlåt. Är så jävla trött på bloggen bara, känner att den behöver en förändring men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Vill först och främst göra så att jag kan ladda upp större bilder, tycker det är mycket snyggare. Sen kommer kvalitén att bli bättre, då jag aldrig orkar förminska mina bilder så dom blir lätt lite pixliga här för att dom är så stora original. Sen tycker jag att den känns så jävla vit, nästan lite för enkel. Ful helt enkelt, blir lite arg. Fast jag köpte nya skor ikväll, och idag fick jag hem min nya fina spegel! och imorgon är det fredag och jag ska träffa Filip. Så jävla fint. Godnatt! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback