JANUARY/17.

Hejsan! det blev att ta med kameran ut, gick i skogen och till stranden. Var ute i ungefär 1 timme och 20 minuter. Jaffa tyckte jag var lite jobbig som skulle stanna och fota, haha! men jag fick några fina bilder i alla fall. Stör mig på att bilderna blir lite pixliga här... skulle vilja ändra storleken till större på mina bilder på bloggen men det var längesen jag gjorde det och kommer inte ihåg riktigt hur man gör. Lite trött på min bloggdesign också... känns tråkig och så vit. Vill ha det simpelt men börjar tröttna lite på detta, får se... lär inte göra det nu i alla fall. Är inte världens bästa på det heller såatteh... men nu ska jag in i duschen hade jag tänkt! uppdaterar mer sen i form av bilder. Puss!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback