HELLO SNOW.

Oj, vad mycket snö det kom över natten. Misstänkte det när jag åkte hem från mamma igår faktiskt, snöade ju rätt så rejält då. Kunde ju dock sett ut så här på julafton istället men det är klart det skulle töa bort på en natt då. Hah! det var så jävla tråkigt, när man vaknade och drog upp persinnen och förväntade sig att där skulle vara helt vitt... men otroligt nog försvann allt på en natt. Så jävla typiskt, men men nu är julen ändå över. Tycker dock att det är jättefint ute när det är snö, mycket mysigare än vädret som det varit nu i någon vecka. Tog ju alla dessa fina bilderna med iPhonen idag till exempel! ångra lite att jag inte hade med mig systemkameran ut, men det är ju alltid lite smidigare med en telefon som får plats i fickan. Min kamera är ju rätt tung och jag har fortfarande inte fixat en ny kameraväska till den. Sålde ju med min väska till D60:n när jag sålde den, behövde ändå en större men det har ju som sagt inte blivit av ännu.

Kom tyvärr inte upp innan 12 idag som jag ville... men jag har en bättre anledning till det denna gången. Jag kunde fan inte somna inatt, så jävla jobbigt. Orkar inte med en sån natt till alltså! somnade tidigast runt 5 tror jag, men sen vakna jag ändå när pappa skulle upp till jobbet vid typ 6:30 igen. Usch, hoppas på bättre sömn inatt! har även pluggat lite teori idag, eller lite och lite satt i över två timmar. Mycket bättre när man har frågor på datorn tycker jag så det kan vara lite därför jag orkade plugga längre, haha. Kommer ju dock inte undan boken ändå men men så är det.

Nu ska jag byta sängkläder och försöka hitta något bra att titta på sen lägga mig i min nybäddade säng! awesome. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback