23:07.

Augusti 2012.

Godkväll! sitter för övrigt och saknar sommaren just nu och det snöar ute. Känns ju nära... hehe. Idag har jag varit ute och gått/sprungit, känns bra att jag har tagit tag i det på riktigt nu! som sagt man kan inte äta chips utan att röra på sig. Eller kan, kan man men om man inte vill lägga på sig alltför mycket menar jag. Var hos mamma innan, så tog jag med mig Nasse hem också! så nu har jag sällskap när jag är ute. Dessutom gick min ena hörlur sönder idag... dumma hörlurar, tyävrr alltid en sån pryl som man får köpa nya emellanåt. Börjar alltid med att de börjar glappa... vissa håller längre och vissa håller inte så länge. Dessa höll verkligen inte länge, blir ju ledsen. Har inte lust att lägga pengar på det just nu, jobbigt jobbigt dock inte hela världen. Får klara mig sålänge, för Apples hörlurar tänker jag då inte använda. Sämst i hela världen är dom.

Imorgon blir det att inte försöka sova till 12... lär jag nog inte göra heller eftersom att här är en hund som är hungrig på morgnarna. Kanske slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig! är lite sugen på att göra ett klädkollage nu igen, so muuch fuun! :D haha. Hoppas att ni också tycker det är kul med såna inlägg ibland!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback