WEDNESDAY/RANDOMS -

Bild 1&2: fika i fredags på Espresso house i Ängelholm med mamma / bild 2, 3&4 : randoms från januari 2012.

Godkväll! bloggar alltid så sent känner jag, men men bättre än inget. Tycker det är lite dåligt på bildfronten bara, och då syftar jag på nya bra bilder med systemkameran annars har jag massor med bilder i mina mappar. Typ för många. Så det är därför det blir lite såna här randoms ibland. Skulle nog behöva rensa lite men det är ju så jobbigt, haha! idag har jag inte gjort så mycket. Gick ner till Filip för han var och jobbade i Skummeslöv sen fick jag skjuts hem, gött! så slapp mina ben frysa. ;) som sagt inget sådär jättekul har hänt idag så detta får räcka, tror inte ni behöver mer onödig info än så här så vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback