♥ MY DOG.

Hej! förlåt för min kassa uppdatering, men jag skulle bloggat i måndags men internet var inte speciellt bra här då. Igår slutade det också fungera när jag tittade på ett program på datorn, lagom irriterande. Bilderna ovan tog jag idag. Tyckte Nasse blev mycket fager, inte lätt att fånga henne de få gångerna hon faktiskt tittar in i kameran. Typ en gång sen viker hon bara undan blicken den lilla tramshunden. I helgen har jag varit ute i Halmstad med Filip och hans vänner sen tog jag med mig Louise, vi hade väl rätt så kul för det mesta! och i lördags chillade bara jag och Filip på soffan. Idag har jag varit i Laholm en sväng, sen ätit lunch med mamma och när jag kom hem dammsög jag rummet lite snabbt och satte tillbaka mina gardiner. Haha, ville inte ha gardiner ett tag, ett bra tag också men jag tycker det blev mysigare nu. Hörs kanske senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback