ME AND MY OLD MAN.

Jag och min älskling som fyller 13 år i maj. ♥

Hej! tycker det kan bli helg igen, för dessa dagarna är så dryga så jag hoppas snart på att få en praktikplats eller nåt. Helst jobb såklart men det är nästan bättre med praktik än att bara gå hemma i alla fall. Gjorde chokladbollar innan bara för att ha något att göra och det var längesen. Tråkigt nog blev dom inte alls bra... råkade nog ha i lite för mycket kaffe eller något. Ligger bara i frysen som några platta bajskorvar nu. Med tanke på att jag la dom i frysen borde dom ändå hårdna till lite men nej. Mission failed completely. Kanske skulle börja baka och bli king på det! haha... skulle säkert bara bli fet istället. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback