LEO | RED LEATHER JACKET.

God kväll! har ny skinnjacka btw, som ni ser på bilden! löve it. Använder nu mera skinnjacka när jag kan... om jag vet att jag inte ska vara ute så mycket till exempel, haha! mycket snyggare och inte lika klumpigt att ha på sig. Skulle vilja ha ett nytt objektiv på tal om inget, men istället köper jag bara nya kläder hela tiden. Addicted, ja typ. Tycker mitt 1.8 är dåligt när det gäller skärpa. Äger ju bara två objektiv så borde skaffa nytt snart så det kan bli roligare att fota igen! kostar ju dock lite beroende på vad man vill ha. Enda jag kan tycka är lite jobbigt med mitt 50mm är ju att man inte kan zooma så man får ju stå en bit ifrån kameran om man ska vara med på bild själv. Annars är jag mest för ljusstarka objektiv, bara att det finns lite nackdelar med det jag har. Dock värt att köpa för sitt pris! :) aja, nog om objektivsnack. Imorgon fyller syrran 24 år! inte dags för massa bebizar snart? ew... ska jag ha ungjävel blir det inte en dag före 30 i alla fall haha... barn är nog inte riktigt min grej. Gillar mer katter som ni kanske har märkt. Crazy catwoman.. nae tycker det räcker gott med våra två små fjun här hemma. Vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback