GREEN NAILS AND RINGS.

Hej! uppdateringen har inte varit den bästa hehe, jag ber om ursäkt för det. Jag bloggar helt enkelt bara när jag känner för det. Jag har ju ändå en blogg och jag vill inte lägga ner den bara för att jag inte bloggar på några dagar. Jag skulle ju aldrig låta det gå en månad i alla fall, haha! tänkte jag kunde berätta lite om helgen som varit nu för den som är intresserad.

I fredags blev det fest hos Jennys granne och senare blev det utgång. Det var trevligt! blev lite sent bara men jag brukar ändå inte sova bort dagen efter. Vaknar alltid tidigare, mindre sömn men det tar man igen. I lördags kom en gammal klasskompis hit, sist vi sågs var i somras när vi var på Madison på tennisveckan så det var ett tag sen sist. Vi satt bara hemma och chillade och tittade på Melodifestivalen, haha... så kassa låtar med så man blir ju ledsen. Bryr mig inte så mycket om det, fast det är lite kul att titta på ändå.

I söndags var jag med Filip, vi fixade en sen god frukost med croissanter, rostat bröd, nutella, kaffe och juice. Haha, och sen råkade vi somna som två nallar i soffan mitt på eftermiddagen. So random... sen drog vi hem och åt middag hos Filips pappa. Sammanfattat en bra helg! vi hörs.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback