SPRING COLORS.

Egotjejen 2000, men har man ingen annan som modell får man använda sig själv. Även om jag bara har mitt fotograferande som en hobby så hade det varit kul att testa fota andra människor. Sugen på ett nytt objektiv också! får se hur det blir med det, har ju en tendens till att köpa kläder för alla pengar. Kan nog aldrig bli för mycket kläder för min del... min byrå däremot tycker det börjar bli trångt. Kanske dags att rensa lite bland mina kläder. Vet att där är mycket som aldrig används. Har två garderober, en låda under sängen, 6 byrålådor och en klädställning fyllda med kläder såatteh... ska där få plats med nya får man nog ta och börja göra sig av med lite gammalt också. Nähä! hade inte ens planerat att detta inlägget skulle handla om kläder, men se där! måste nalla ner mig i sängen nu, ska ju till Väliz imorgon med Jenny huehue. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback