DREAMCATCHER.


Hej! kass uppdatering... jag vet... men jag har inte alls haft någon lust/inspiration till att blogga, har nog mest att göra med mitt utbud av bilder. Fotograferar inte alls lika mycket med min kamera längre... och jag hatar att det har blivit så. Själv tycker jag ju att det är fan så mycket roligare att läsa en blogg som har bra bilder och som inte är tagna med mobilen typ. Fast jag gör ju det själv, så jag ska försöka börja fota mer med min systemkamera. Hade dock varit roligare med ett nytt objektiv/filter eller något. 

Denna veckan är Jaffa hos mig, (min hund) eller ja, mammas men hon är också min hihi. I helgen var det kräftskiva på lördagen med trevligt folk, och i fredags kom Filip hem till mig och somnade typ. Haha, inte lätt efter en dag med både jobb och fotbollsmatch. Har fortfarande inte käkat frukost, och jag gick upp 11 så det är dags att fixa det nu! See you later snailigators.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback