CLEAN+

Städade mitt rum tidigare idag, och så här ser det ut just nu. :) 

Filip kom hit ikväll, jag lagade korv stroganoff till oss och det blev faktiskt riktigt gott. Första gången dessutom! men inte så svårt såatteh... kanske inte är lönt att skryta med att det var första gången, hah! funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Hoppas på att det blir sol och inte regn kan man ju alltid göra... ska nog ringa frisören imorgon och fixa en tid! måste klippa av en rejäl bit av håret känner jag.. sad but true. Med andra ord är det väldigt slitet. Dock växer det ju ut snabbt igen, trivs liksom inte i "kort" hår, halvlångt eller vad man ska säga. Aja, no more thoughts for you, får se om jag slänger nåt till inlägg ikväll!



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback