SIMS.

Min gård som jag har byggt med massa hestar. Har börjat spela Sims 3 igen... har inte spelat det på ett år skulle jag tro, men nu har jag kommit in i det igen. Hihi! har ju faktiskt inte hunnit göra så mycket på Djurliv eftersom att jag tröttnade så snabbt efter att jag köpt det. Trodde ett tag att jag hade växt ifrån det men nae... har spelat några timmar idag. Sen har jag övningskört också.. så snart är det väl dags att ta sin första körlektion. Kommer säkert faila med massa saker bara för att det sitter en random människa bredvid mig... men det är de nog vana vid hehe. Alla är nog nervösa första gången! Imorgon blir det Sims (ofc), plugga lite körkortsteori och sen kommer Filip hit efter jobbet! :* borde kanske även ut och röra på mig lite... men om vädret ska vara så äckligt som det var idag så ställer jag in, haha. Nu ska jag titta på Project Runway som jag missade ikväll, datorn var mer intressant just då ;) och sen ska jag försöka sova. Jag ska försöka tvinga mig upp ur sängen imorgon vid någorlunda tid, brukar dock inte gå så bra det där... eftersom att min hjärna också sover så den kan inte tänka mer än att bara sova vidare. Godnatt! 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback