FREDAG/OUTFIT.

Så här ser jag ut idag... dock med lite trasiga strumpbyxor. De är fan hopplösa, såna tunna jävlar. >:( 

Snart kommer mamma och hämtar mig, sen ska jag hjälpa Carin innan hon ska på halloweendisco! det ska jag också fast nästa helg, dock skulle jag mer vilja kalla det halloweenfezt. Vet inte vad jag ska klä ut mig till!! Vill inte ha nån kort urringad klänning... är ju fan det enda som finns för tjejer när man tittar på internet. Bara jag som tycker att man ska sträva efter att se läskig ut på halloween?... blir så trött. Det som är hela grejen ju! annars kan det lika gärna bara vara en vanlig maskerad, in my opinions. Jaja, jag kommer säkert på något förhoppningsvis. Det sista jag ska vara är ju häxa i alla fall, too standard. Vi hörs! Puzz.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback