SUNLIGHT/ROSES.

Bilder tagna igår när det var jättefint ljus ute.
 
Goddagens! som vanligt lite kass uppdatering över helgen... haha okej det är onsdag idag såatteh... men jag hade helt enkelt ingen lust att blogga i måndags eller igår. Det kan kanske bero lite på att jag har sovit lite för länge dessa dagarna, men det har jag inte gjort idag i alla fall! gick upp vid 8 och sen tog jag bussen till Laholm... var på lite "roliga" ärenden. Sen åt jag lunch med mamma och nu sitter jag här. Kan skriva lite kort vad jag hittade på i helgen. Jag, Filip och några till drog över till Danmark och käkade och drack. Det satt fint! dock mådde jag ju lite sådär vid vissa tillfällen. Misstänker att jag hade feber, för allt dunkade och jag var så jävla varm men men jag blev inte sämre, snarare bättre! sprit är den bästa medicinen, kanske...? ;) återkommer nog senare, ska se om jag kan hitta något kul att hitta på nu. Blir ju som sagt lätt rastlös... så vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback