16/FRIDAY+

Tråkiga fredag, hej på dig! kände tidigare ikväll att det kändes som att jag skulle bli sjuk... men jag vet inte längre, eller så är det bara värktabletten som börjat har hjälpa. Kan ju hoppas att jag inte blir sjuk då, men man vet ju aldrig... får helt enkelt se imorgon. Ska ju nämligen iväg på lite feztliga äventyr i Danmark. Innan gjorde jag tacos till mig och pappa, so nice! pappa sa pizza men jag sa NEJ. Hah, jag var sugen på tacos idag och så blev det också! :D 

Igår var jag och Jenny och badade på Sannarpsbadet. Simmade faktiskt också... men det var inte lika kul denna gången eftersom att där var massa p12or och annat efterblivet folk som inte vet hur man beter sig. We dont like. Helst vill vi vara helt själva. Trodde ändå det skulle vara mindre folk eftersom att vi var där vid ca 12.30 på en vardag men vi hade visst fel. Hörs kanske senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback