LAX IN MY ♥.

Gårdagens middag hos mamma. SO nice.

Har varit en lång dag idag... har haft rörlig bild C hela dagen som vanligt på onsdagar och torsdagar. Vi håller på med slutprojektet som är tv-produktion just nu. Vi gjorde ett matprogram som vi filmade idag, tog lång tid så fick stanna kvar lite i skolan. Var ju ett bra tag sen sist man var kvar i skolan till kl. 16. Ettan... gamla tider det dära, haha... gick till 16 varje fredag! fyfan så bra man har det nu, långhelg varje vecka you know. 

Kör på en liten sån här fräck sammanfattning av dagen.

Dagens najs: Kul dag i skolan, nybäddad säng som luktar gott och fjunig katt.

Dagens bajs: Satt en äcklig spindel på min sängkant... och sämsta sen iPhoneincidenten, jag har antagligen tappat mitt busskort idag. Upptäckte det när jag var på väg mot bussen hem. Kan ju ha hoppat ut ur fickan när jag sprang för att hinna med stadsbussen. Dock slutade jag springa ganska snabbt då jag märkte att det redan var kört. Fick gå in till stan i kissvädret istället... lagom så här när snart slutar skolan, har väl inte så jävla stor lust till att betala 500:- för att få ett nytt busskort. Måste gå att lösa på något annat sätt. Kan ju först hoppas att det är någon gullig som har hittat det och lämnat in det. 

Nä, nu ska jag snart gå och borsta tänderna sen nalla ner mig i min säng och titta på alla avsnitt jag har missat av Big Brother i veckan. 

Godnatt! ♥
Trackback