FINNS INGET TRÅKIGARE.

Lol. Hittade dessa fräckisbilderna där jag försöker leka modell (hahaha!) från sommaren 2010, aldrig visat dom förr, men jag tycker faktiskt om ljuset i bilderna.

Finns fan inget tråkigare än att plugga. Jag skojar inte. Sitta och försöka läsa in något i huvudet som man inte är ett dugg intresserad av, usch... undviker det helst. Pluggar ju helst så lite det går, haha! Tycker inte ens det är värt att sitta i flera timmar och plugga för ett betyg när man inte ens ska läsa vidare eller vet vad man vill bli. Nae, skolan är överskattad, faktiskt. Lär sig så mycket skit som man aldrig kommer ha någon nytta av i framtiden. Haha låter som att jag hatar allt, men nä riktigt så är det inte. 

Saknar min iPhone så jävla hårt men förhoppningsvis får jag en ny snart, haha! jag ska väl egentligen inte klaga men att gå från en 4S till en sleden 3GS suger lite. Har haft en helt okej helg.. köpte en asgod parfym, choklad och Pringles till Filip. Hoppas pågen blev glad, men det tror jag.:D 

Ska gå och titta om det finns något najz att käka nu. Puss!
Jenny <3:

Jajemen snippson ;) Äntligen smalare igen så jag kommer i dom!

2012-05-15 @ 11:24:08
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback