EUPHORIA.

Hej mina små stenar. Jag har haft en fan så fin helg! Rätt fett att Loreen vann till exempel. Visste det skulle gå bra för henne! alla andra länder sög ju. Ryssland... läskiga små tanter i tofflor, usch.. haha. På söndagen var det ju bal! tror ingen har missat det faktiskt. Dock blev det väldigt stressigt för mig. Sov hos nallen i lördags och jag ställde klockan på 11 men självklart somna jag ju om... vaknade vid 12.30 istället he he. Skulle egentligen ha lockat håret och fixat naglarna men det hann jag ju inte. Jaja, hoppas jag inte såg för skabbig ut haha. Nä, nu ska jag ut och röra på mig lite. Var ju så duktig förra veckan, gick till hundstranden med Nasse, cyklade till Vallberga och var ute mycket och gick. Dock är ju vädret inte alls lika nice, liksom går från 27+ till 13+ bara sådär! typiskt svensk sommar...

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback