CREATIONS.

Cool brud i omklädningsrum fuck yea'. 

Tja! idag var det skola och naturkunskapsprov! sista dagen att göra det provet tydligen, så jag pluggade samma dag.. fast det är så standard. Tror jag klarar det ändå faktiskt! blir lite besviken annars.. imorgon ska jag bara till skolan för lite fika och film på vår sista rörlig bild C-lektion. Ska nog bli myzigt! sen är det bara hem och chilla några dagar och sen är studenten snart här. Sjukt ._. Ska bli gött att slippa alla läxor och mög, men kommer ändå bli tomt på något sätt. Fast allt plugg kommer jag inte sakna ett piss (vem gör det?) fast jag har försökt att undvika det så mycket som möjligt. Har lyckats rätt så bra måste jag säga!;) även om jag inte har de högsta betygen så är jag ändå nöjd. Efter skolan mötte jag upp Jenny, och gick lite på stan. Fick två linnen och en ring med mig hem. Sen satt jag helt forever alone på bussen hela vägen hem. Bara jag och musiken ♥ (fast så är det ju iofs alltid) men idag var det utan folk. Tycker det kan vara drygt som fan att åka buss men på morgonen är det faktiskt rätt nice. Bara sitta där och halvsova lite och njuta av musiken. Det kanske man till och med kommer att sakna lite? hiho. Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen nalla ner mig i sängen med ett avsnitt av Big Brother. Natti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback