FINT.

Två fina kollage som jag använder som bakgrund på min iPhone. Fräz tycker jag.

Godkväll mina damer och herrar! har nyss kommit ut ur duschen, nu sitter jag här med turban på huvudet och kanintofflor på fötterna. Låter rätt sexigt tycker jag! >:D eller... har suttit med en filmanalys nu ett tag. Känner mig stolt och avslappnad nu när den är klar. Det är nämligen deadline på den imorgon. Det är den här filmen Donnie Darko som jag nämnde förra veckan. Knepig film, rätt så knepig att analysera också men jag tror nog det ska gå fint som snus ändå. Usch, nog om skolan nu! har varit så trötter idag... försov mig till och med. Det var liksom /care 2k-läge på när alarmet ringde imorse. Sen vakna jag 5 minuter innan vi vara tvungna att köra så atteh.. jag somnade om igen men sen var jag tvungen att ta mig upp. Pappa var i alla fall snällis och körde mig in till Halmstad. Läraren är ju också sjukt soft och sätter inte ens in någon frånvaro. Åhå! :)

Nu ska jag kika in lite kläder och sånt asnajs, måste dessutom leta upp ett par vita jeans. Köpte ett par igår och testade, men dom gick fan inte ens över foten OCH det är inget fel på mina fötter! :'< Jag bär alltid smala jeans nertill, men jag tänkte att det kanske går sen när jag kommer hem och testar utan strumpor istället men nähä. WHY?! fett knepigt. Så jag får helt enkelt lämna tillbaka dom imorgon. Kanske titta en snabb runda efter nya då också. Fick åtminstone med mig en ny bh hem igår och den gick faktiskt på, yey! men dumma efterblivna byxor. Aja, vita jeans ska väl inte vara det absolut svåraste att hitta nu så här till våren. Don't think so. Ha en fin kväll! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback