I AM IN SPACE.

Ännu en onödig dag i skolan. Dock höll jag och Sigrid på att leta efter praktik hela fredagen förra veckan, men det var ingen som kunde eller tog emot så atteh... får bli skolan en vecka till. Jag har i alla fall blivit av med mitt omprov och har nu inga rester alls. Känns skönt! men imorgon ska jag vara hemma och fotografera till projektarbetet. Vilket innebär att man kan passa på att ta en liten sovmorgon också. Najsnajs! Hade min fina paog på besök här ikväll, stack till Macedonken och åt och chillade. Spelade Rumble bland annat, vi gör så häftiga saker. Spelar och äter fetmamat, that's right! Ska nog inhandla ett par vita jeans denna veckan, och hårmascara. Tänkte jag skulle fräza till mitt hår lite tills på lördag då det blir utgååång!:D tror det kan bli riktigt snyggt faktiskt. Trivs jag i det för bra så kanske jag till och med tonar det i topparna. Hade tänkt mig något rosa/blå/lila. Jaha nähä, nu ska jag lägga mig i sängen där mitt fjun väntar och titta på något program sen nannos. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback