SKÄRPNING DAWGS!

Åh vad jag saknar min dator just nu. Denna är fan segast i universium, finns det något värre än långsamma datorer eller långsamt internet? nästan inte. Hatar det så hårt, SÅ HÅRT! haha. Gött med fredag imorgon!!! sen påsklov och efter lovet tillbaka till det vanliga - tre dagars skola. Så jävla najs!

Från något najs till något riktigt onajs. KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS! Hundar är då fan inte fräscha... eller vissa i alla fall. Vissa av dessa knepiga djur äter bajs och Jaffa var en sådan knepig hund ikväll. Går ut och äter upp sitt egna bajs och spyr ut det. Haha, kommer ut från röven och sen ut från munnen igen. Eew... fyfan. Där har vi en anledning till varför jag alltid har gillat katter bättre. Sånt där trams håller inte katter på med, dom ligger för det mesta bara och sover och ser fina ut och håller sig rena dessutom. Dock släpar Pysen in sand i min säng... men det är fan så mycket bättre än att äta bajs. Skärpning dawgs!

Får bli ett inlägg utan bild eftersom att mammas dator är efterbliven och vill inte fungera med mappar osv. Bara laggar hela tiden just nu. Ledsen tjej. (Som ni kanske vet så hatar jag ju blogginlägg utan bilder...)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback