DETAILS.

Lite fräziga detaljer från min outfit idag.

Idag har jag gjort om mitt prov i naturkunskap, så jävla gött och ha det gjort! och provet gick bra osv. Känslan när man kan slänga pappret man pluggat på efter man klarat ett prov, fantastisk♥ Måste även passa på att skryta lite, tror inte någon bryr sig ett piss men ändå. Jag fick MVG på min filmanalys i rörlig bild C, inte helt fel det heller! Är inte någon MVG-elev direkt, så när det väl händer är det jävligt episkt för mig. Dock har denna dagen bara känts onödig bortsett från provet. Känns lite sådär att hänga hela dagen i skolan när man inte har något att göra, men nu slutar jag skriva om skolan för den är tråkig. Fick skjuts hem av min snäll-pojk idag, sen bjöd jag honom på smörgåstårta och tårta.

Pappa fyllde ju faktiskt hela 50 år igår! så på lördag blir det lite fest och sådär. Fast i sommar ska pappa ha en fet fest, detta är bara en liten fest så att säga haha. Han fick dessutom världens ballaste present, en liten miniatyr av Angus Jangs gitarr. Det var allt jag hade på hjärtat just nu! pussituss! :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback