CHRONICLE.

Hajhaj! orkade ej blogga igår, och i lördags hade jag lite andra häftigheter för mig. (Jag hjälpte Filip att tvätta hans bil tex yeah) I fredags var jag och Filip och hans kompisar på bio. Soft! dessutom hade jag ju presentkort där så jag slapp göra av med pengar. Filmen vi såg hette Chronicle. I början var den bra men sen blev det too much... hade man skippat det i slutet så hade den varit najs men aee inte ok. Jaja, det var i alla fall en trevlig kväll, dock var det riktigt segt att åka hem efter det. Vi var ju så jävla sugna på att dra ut men det fick vi vänta med tills på lördagen. Hade en förjävvla fin utekväll och sen nanna vi gott när vi kom hem. Tror jag ska gå ut en liten runda nu, har nyss kollat på film så nu får jag väl passa på att dra ut lite också när det är så fantastiskt fint väder. :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback