BEBISMODE.

Magiskt i Ränneslöv på natten... hihi. JOKE!:D

Godkväll allesammans! har inte orkat blogga något idag. Har varit bebismode on precis hela dagen typ. Släckte ner mobilen vid typ 3.30 inatt/imorse och sov till 14.30 idag. WTF. Det är ingen liten sovmorgon... om min kropp får bestämma vill den alltid ha 10 timmars sömn. Blir alltid det när jag inte ställer klockan, kan dock tycka att det är lite för lång sovmorgon. Gick i alla fall ut ett tag och fotade lite, men sen går jag och nannar igen från kl. 17.30 till 20.30. Förstår inte... har väl helt enkelt varit så jävla trött idag. Weird... ångrar dock den där tretimmarssömnen jag fick nu ikväll. Blir så jävla jobbigt nu när jag ska försöka somna. Har liksom sovit tillräckligt idag, haha! men men.. ska först läsa lite i min Sofis mode, sen kanske titta på något program och SEN försöka sova. Tror liksom inte att det är lönt att försöka somna nu. GÖTT att Hanna R åkte ut från Big Brother ikväll btw! så jävla elak och störd och borstar aldrig håret. What's up with that liksom? skönt att Sipan också åkt ut. Misstänkte att det var för att han bröt mot deras regler. Jag menar, det måste fan finnas en gräns på hur elak man får vara mot folk. Tycker inte det är speciellt kul att titta på när folk mobbar och gör andra ledsna. Det är lite too much, men det lär ju bli mycket bättre nu när de två idioterna har åkt ut. Najs med sommartid nu förresten, dock suger det ju att man alltid ska ställa fram klockan på helgen. Måste sugit speciellt mycket för de som var ute och röjde på krogen. Fast gött imorgon när jag ska gå upp vid 6 och det är ljusare än vanligt! riktigt najs på kvällen också. Wiho! Nattinatti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback