19/MARS.

Godkvällen! Just nu sitter jag och väntar på att vattnet ska börja koka så att jag kan hälla i mina makaroner. Intressant va? ska försöka fixa något elegantare mat imorgon. Egentligen vill jag vara en sån person som är riktigt grym på att laga mat, men har man inte intresset så blir det ju lite svårt. Ibland kan jag tycka att det är kul att laga mat, men det är ju inte allt för ofta. Det är isåfall mycket roligare att laga med tillsammans med någon. Fast tänk om jag kunde laga riktigt najs mat, sen sitter man där och njuter av måltiden man lagat alldeles själv. Fast jag suger ju inte på matlagning tror jag... nä men det är väl så, vill man så kan man hiho. Lite duktig har jag åtminstone varit idag, jag har städat rummet och det var ordenligt. Eller okej inte bakom sängen... men där synsdet ju inte ändå hihi. Har i alla fall dammtorkat, dammsugit och torkat golvet. Nu är det så vackert det bara kan bli här inne! :D nähä, nu får jag gå och ta hand om maten. Hörs senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback