ONE DAY.


Fick bli två random redigerade bilder, dock två väldigt fina bilder som jag gillar. (Mest den till vänster då såklart) ♥♥

Hej! blir ett sent inlägg, men bara för att jag inte ska missa att blogga en dag så gör jag det nu så här en halvtimme innan ny dag. ;) Idag har jag mest bara chillat sönder... kollat på massor av Satc och sen varit på Arbetsförmedlingen och visat mina betyg. Töntigt, men man var tydligen tvungen att göra det. Sen åkte vi till Maxi en sväng och köpte hem gott. Bland annat lax, färskpotatis, kesella, skrattande kon-ost (haha, efterblivet namn men damn så gott), jordgubbar och självklart smörgåsrån. Fint ska de va! Ska nog försöka komma ut och röra på mig lite imorgon istället för att bara ligga i sängen och tjocka mig. Dock bara om det är okej väder... börjar bli trött på detta nu. Vill ha det äckligt varmt och sol NU. Vill bli brun också, all bränna man fick har ju börjat försvinna helt nu... liksom känslan när man ligger i solen och man blir FÖR varm och måste doppa sig i poolen. Det är helt jävla amazing! Sen på kvällen cyklar man ner till stranden och tar ett kvällsdopp. Haha, börjar fantisera mig bort här lite känner jag... men det kanske kommer, förhoppningsvis. Nä, nu ska jag fortsätta med mitt Satc-tittande (fast jag avbröt faktiskt med en film innan yeah) godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback