HALSFLUSS.

Jag har ju då fått den maximala oturen med att ha ett dåligt immunförsvar. Suger ganska så hårt. Har fått halsfluss för tredje gången nu. Ledsen tjej... får jag det en gång till tänker jag tvinga de operera mig, för detta är sinnes. Har precis varit på Hälsoringen och fått ut pencilin. Kunde jag ju fått igår, men då ville inte kärringen ge mig en tid. Haha... så jag fick vänta tills idag. Kass service, Laholm är dåliga. Har liksom haft det två gånger innan, då vet man hur det känns. Imorgon kommer jag antagligen vara inne i mitt djupaste emohumör, eftersom att jag missar en 18-årsfest. Jag är inte så glad för tillfället, haha märks nog när man läser mina inlägg. Därför räcker det med ett inlägg om dagen (i alla fall med text). Annars blir det för mycket emokänsla här på bloggen.

Nu är min mage arg som fan också, han kurrar sönder. Hah.. tur jag inte sitter i ett tyst klassrum nu. Minns det när magen började kurra på lektionerna och att man alltid tyckte det var så jävla pinsamt. Nä, nu ska jag lägga mig i sängen hos Pysen the fjun. 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback