FIN HELG. ♥

Igår firade jag och Filip lite smått våra sju månader tillsammans. Åkte hem i typ två timmar på dagen, sen kom jag tillbaka och då hade han gjort det fint och tänt ljus på sitt rum, och jag fick maten serverad. (Var tänkt att vi skulle sitta på hans balkong men vädret var för argt för det) men det blev mysigt ändå såklart. Hade en bra kväll med min fina så att säga. Tycker så mycket om dig. ♥♥

Midsommarafton i fredags, blev förfest hos en av Filips kompisar sen drog vissa av oss till Halmstad. Fick stå i en jävla kö in till B&B. Sen slutade kvällen ganska tidigt, dock gick jag och Filip inte och la oss förrän det var jätteljust ute. Nu är jag hemma igen.. och undrar vad jag ska göra denna veckan, speciellt med det här vädret men men. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen hos fjunet. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback