♥/WEEKEND.

1. Finaste killen / 2. blommor och vin som jag fick av Filip.

Tog inte så många bilder i torsdags.. glömde fota maten helt. Jobbigt att inte kunna skryta med hur fin mat jag lagade, haha! till förrätt gjorde jag: toast med advokado- och räkröra, huvudrätt: kycklingfilé med klyft(ny)potatis, gorgonzolasås och sallad. Efterrätt blev bara lite glass eftersom att vi var så mätta redan. Hade annars tänkt göra kladdkaka men det blev fint som tusan ändå. Kände oss lagom vuxna när vi satt där med rött vin till maten, haha! handlat och lagat mat helt själv och druckit rött vin till maten. Här har man samlat vuxenpoäng minsann! Har haft den bästa helgen på länge med min fina Filip. ♥ 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback