VERONA.

/Outfit från i lördags (fick dock dra på en stickad tröja under då det började ösregna senare... Sverige you know.)

Vi var ute och åt i Halmstad på Verona i lördags, Filips morbror bjöd på maten. Väldigt snällt och goda pizzor var där också. Senare när vi var hemma hos honom kom där in en fladdermus i huset, haha! det var lite random... men vi fick ut den ganska snabbt som tur var. Idag har jag, mamma och Jenny varit hos morfar och hälsat på och fikat. Sen åkte jag hem till Filip och var med honom lite ikväll, eftersom att jag ska till Stockholm imorgon, så vi ses inte förrän på fredag. Imorgon kväll kl. 19:15 går flyget till Stockholm, ska bli fräz då jag faktiskt aldrig flugit flygplan förut så det ska bli spännande! mhhhmmmm.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback