LIPS.

Godkväll my friendz. Bara en hel arbetsdag till sen jobbar jag 12-18 på fredag. Softus! fast det är helt okej på jobbet, alltid roligare när man har någon att snacka med så går ju tiden lite fortare. Ska bli gött med helg, sen ska jag se till att träffa Lisa, åka till Göteborg, Stockholm och lite annat. Hade ju inte varit fel om man kunde få lite fint väder på det också! bajsSverige. Har inte badat en enda gång i år... that sucks.. saknar fina sommarkvällar nere på stranden jävligt mycket. Sen soliga dagar också såklart. Fast jag har alltid älskat att cykla ner till stranden för att äta och bada på kvällen. So nice!

Börjar få ont i rompan nu av den här stolen... den är inte direkt gjord för att sitta framför datorn i flera timmar. Helt enkelt inte gjord för mig så att säga. Ska förflytta mig till sängen nu, han bjöd in mig nyss, han kände sig lite tom, saknat mig sen jag åkte hemifrån. Haha okej... tror jag slutar skriva nu. Godkväll(natt)! 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback