HARD WORK WORK.

... och nu måste jag sova. Fick börja jobba idag kl. 13.30, sen har jag bytt skift till förmiddag imorgon. Så atteh... kom hem för typ 50 minuter sen. Vill liksom kunna åka med pappa till jobbet så därför byta jag skift. (Jobbar liksom på pappas jobb, men dock inte samma avdelning) Börjar kl. 5.54. Yes... dock slutar jag ju 13.30 imorgon så det är ju fint. Är trött i kroppen nu efter allt jobb, har ju chillat på ett rätt så bra tag men nu är det andra bullar i två veckor. Längtar tills helgen, då får jag äntligen träffa min paog! ♥♥ träffades bara en liten stund på hans lunch i onsdags. Eftersom att jag blev sjuk så kunde vi inte ses i helgen. Nä, nu måste jag gå och borsta tänderna! Godnatt.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback