BALLAD OF A BROKEN MAN.

Levi Benton/

Sista jobbdagen imorgon. Ska bli rätt så jävla gött med helg, vet dock inte vad jag ska göra imorgon vilket oroar mig lite... men jag får se helt enkelt. Hoppas på något roligare än att vara hemma i alla fall. Sitter just nu och chillar med lite musik i öronen, fast jag ska nog snart lägga mig i sängen, börjar ju ca 12 imorgon istället för 13.40 så det blir upp lite tidigare. Grattis till alla er svinglada som har kommit in på högskola, har ju knappast missat detta då hela startsidan var spammad. Förstår dock inte hur de som precis har tagit studenten pallar att sätta sig vid skolbänken igen. Jaja, jag är nog too cool for school helt enkelt ;) haha! eller inte. Godnatt.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback