SOMEWHERE OVER THE RAINBOW.

♥.
Hej! har inte riktigt haft tid eller lust att blogga nu senaste dagarna men så kan det bli ibland. I fredags var jag och Filip ute och sprang, haha! ehh.. det var jobbigt med tanke på min hemskt dåliga kondition. Jag har faktiskt haft riktigt bra kondition en gång i tiden, har aldrig hållt på med sport eller träning direkt men det var ett tag jag faktiskt var ute och sprang. Kanske skulle börja göra det lite oftare, jag menar man behöver ju inte sluta äta chippisar (d.v.s. chips) för det. Är ensam i mammas lägenhet inatt, eller jag har ju såklart fjuniga hunden som sällskap också. Ingen skola imorgon som vanligt, gitt! men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen nanna kudden. Godnatt.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback