STRENGTH TO ENDURE.

Mitt långa hår RIP. ♥ Nä, men det är snart tillbaka igen! idag ska pappa ha fest i farmor & farfars gamla hus (rip) firar ingenting, han ville väl bara göra nåt! I don't know. Jag och Filip ska dit och äta massa smörgåstårta i alla fall, det blir nog trevligt. Hoppas bara att smörgåstårtan är god, fast det brukar dom ju va. Dock inte när dom köttat på med massa leverpastej, usch! men jag vet att pappa har fixat så att det inte finns nån leverpastej i. YES! jaha nähä, kanske dags för en dusch snart fast festen börjar kl. 18 så jag kan nog chilla lite med det. Kanske spela lite Sims... men man blir ju så arg. För någon dag sen gick strömmen (eller den jävla jordfelsbrytaren slog av för att vara korrekt). Då hade jag såklart inte tänkt på att spara när jag spelade så då försvann allt det. Sen igår när jag skulle byta musik i spelet så är där en genre som laggar (vilket jag hade glömt bort) så spelet stängdes av IGEN. Blev arg och ville inte spela mer. Så den vägen är det! känner lite /care över det där för andra som läser min blogg. Haha! ha en fin dag. ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback