PUSHING ME AWAY.

Julaftontös.
-
Hej. Idag har jag varit ledig, som jag kommer fortsätta att vara resten av terminen (PLUS fredagar). Ska bara se till att inte faila. Vaknade vid 11.15, låg i sängen ett bra tag.. sen gick jag upp och fixa till mig sen kom mammuten och hämtade mig. Först skulle hon till begravningsbyrån vid 13, och det tog ungefär 1 timme och 30 minuter... en aning segt. Kanske inte det trevligaste stället heller. Min mormor gick nämligen bort i torsdags, tråkigt.. men tycker det känns skönt på ett sätt eftersom att hon har varit sjuk sen tio år tillbaka, av den fruktansvärda sjukdomen Alzheimers. I alla fall, efter det åkte vi till Väla och IKEA. Blev lite ljus och en orkidé och på Väla köpte jag ett par jeans och ett halsband. Dock fanns såklart inte de vinröda jeansen som jag vill ha, och jag letar efter en rutig halsduk men det fanns där ingen heller. Stöter ofta på det här problemet med att det man vill ha finns på nätet men inte ute i butikerna. Hmm.. tror faktiskt att jag beställer de vinröda jeansen i alla fall. Måste. Har varit med fin-Filip hela helgen, och vi hade det förbannat bra som vanligt. Hoppas alla har en fin kväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback