I'VE PUT MY TRUST IN YOU.

Bjuder på lite äckligt bra Linkin Park idag. Dock är texten lite deppig men det är ju oftast då musik är som bäst. Faktiskt.
-
Igår kom Filip hit, lagade asgod mat, åt cheps (chippe, chibbe, chips) och dip (dibbe, dippe) finns några olika namn där. Gillar dom alla! ♥ åt klyftpotatis, skivad fläskfilé med sås och sallad, dryck: iskall cola i festligt glas. SO nice! Den lilla pojken åkte hem innan vid 16, sen dess har jag bara legat fet i min säng och tittat på tv. Nu har jag äntligen fått lite mer lust till att städa mitt rum. Tar ändå inte särskilt långt tid för här är oftast städat men det är på dammsugningsfronten det har blivit lite sämre. Så nu är det faktiskt dags! kommer bli så vackert här inne när jag är klar. :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback